Akcja METROPOLOWANIE
W grudniu 2009 roku, wystartowała druga edycja stworzonej przez organizatora Targów RubPlast EXPO oraz branżowy vortal rynku tworzyw akcji promocyjnej METROpolowanie.
Celem zabawy jest „upolowanie” gratisowej powierzchni ekspozycyjnej na Targach Przemysłu Tworzyw Sztucznych i Gumy – RubPlast EXPO 2010.
Dziś konkurs składający się z dziesięciu comiesięcznych etapów powoli zbliża się do półmetka a efekty gry są wyraźne! Grono myśliwych rozrosło się o kolejne 10 firm, zdobyte powierzchnie rosną w oka mgnieniu, zmienia się również poziom trudności pytań. Przypomnijmy, że zasady akcji są niezwykle proste. W ciągu każdego kolejnego ETAPU do zarejestrowanych graczy rozsyłane jest jedno pytanie konkursowe związane z tematyką przetwórstwa tworzyw sztucznych oraz gumy. Za poprawnie udzieloną odpowiedź, pierwsi trzej uczestnicy – METROpol otrzymują określoną ilość gratisowych metrów.
Aktualnie prym wiodą Pan Ryszard Nowak z Firmy Nortrade oraz Pani Monika Lis z Ekochemu. Jednak emocje oraz rywalizacja rosną z każdym miesiącem. Serdecznie zachęcamy wszystkich chętnych do podjęcia wyzwania, a przede wszystkim świetnej zabawy przy kolejnych etapach konkursu. Najbliższy – 5 etap już 16 kwietnia! Zapraszamy!
Źródło: Kolporter EXPO Sp. z o.o. - Informacja prasowa
dodano: 20:08, 07.4.2010