W styczniu 2010 roku funkcjonująca na rynku marka DospelPlastics zostanie oficjalnie zastąpiona nową marką Plastigo.
Nowa marka (Plastigo) została zbudowana na wartościach i dorobku marki DospelPlastics, która wyróżniała się swoistym, opiekuńczym podejściem do Klientów. Obecnie, już jako Plastigo, postanowiliśmy jeszcze bardziej skoncentrować się na aspekcie opieki nad naszymi obecnymi jak i potencjalnymi Klientami. Zgodnie z tą filozofią ustanowiliśmy hasło – slogan, który również będzie identyfikował nasza nową markę Plastigo. Slogan ten brzmi „Wsparcie w standardzie.”. Jest on obietnicą, jaką składamy naszym Kontrahentom, dotyczącą należytego podejścia do procesu sprzedaży, konsultacji, wsparcia w trakcie rozwiązywania problemów technologicznych czy bezproblemowego usuwania awarii. W trakcie kolejnych lat mamy w planach wprowadzenie szeregu elementów, które w pełny sposób urzeczywistnią nasz zamysł co do wizerunkowej identyfikacji naszej nowej marki Plastigo.